Isabelledekok.reismee.nl

Update!!!

Hallloo allemaal,

Op 3 maart ben ik officieel aangenomen voor het High School Year in Amerika, Ik sta nu officieel op de site en kan dus uitgekozen worden door een gastgezin!!!!!

Het is wel laat dat weet ik, ik had het zoo druk met school dus had helaas geen tijd om eerder een update te plaatsen. Nu is school voorbij en is het tijd om te gaan leren voor mijn exames... Even bikkelen en dan kan ik door naar Amerika (als ik mijn exames haal natuurlijk)

Wink

Ik heb voorderst geen nieuws meer, als ik iets hoor laat ik jullie het zo snel mogelijk weten!!

Groetjes,

Isabelle

Reacties

Reacties

Amira

Yessss girl we did it we hebben het gehaald????????.
#IWillMissU #USA

Groetjes, je girl Amiraxxx

Amira

*die ? Moeten vlaggen zijn wtf hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active