Isabelledekok.reismee.nl

2 maanden in AMERIKAAAA

Hallo Allemaal,

Hier gaat het super goed.

Ik zie net dat ik nog geen verhaal heb getypt na paar weken hier in amerika, dus dit gaat een lange post worden...

1 ding wat ik heb gemekt. is dat het praten steeds beter gaat, zelfs zo goed dat ik elke avond in het engels droom en ik moeite heb met nederlads praten. hahaha

Okee dus mijn laatste bericht was homecoming. Homecoming was super leuk,,, Voor homecoming zijn we naar een vriendins huis gegaan en hebben we met zijn klaar gemaakt voor homecoming. Mijn host zus had mijn haar gekrult en ik had de makeup voor al mijn vriendinnen + mijzelf gedaan. Samen met seala en Louane, Diana, Libby, en sarah hebben we van een super lekker spagetti buffee genoten. Onderweg naar homecoming, harde muziek in de auto om in de stemming te komen. Binnen konden we gratis naar homecoming omdat we exchange studenten zijn dus dat was super leuk. In Nederland, bij kerstgala in nederland, elk meisje doet hun schoenen uit ongeveer op het end van de avond, hier, je maakt je entrace, danst 5 minuten en doet je schoenen in een speciaale zak in de gym. De muziek was heel slecht dus dansen kwam er niet echt van. Terug van homecoming, hebben we buiten bij het kampvuur gezeten en smores gegeten.

Het weekend daarna had ik mijn eerste amerikaanse bruiloft. Ik droeg mijn homecoming jurk en krulde mijn haar. De bruiloft was in downtown lee's summit, in een super mooi gebouw. Eerst, natuurlijk de super mooie seramonie en toen de recaptie, met de lekkerste chicken spadini, en red velvet cake.

De week daarna, zijn mijn host mom en ik begonnen met het renoveren van de kelder. Eerst was de kelder bruin en de badkamer houd en bruin, nu schelderen we de kelder lichtblauw met wit en de badkamer bruingrijs en parel white. Ik hebben de kleuren uitgezocht. (super leuk omdat ik inteur desiner wil worden)

Dat weekend daarna, zijn we helemaal naar ohio gereden. 11 uur heen, 11 uur terug. We waren daar heen gereden omdat we de tweede bruiloft hadden. deze bruiloft was iets minderspectaculair dan de eerste bruiloft. Maar ook heel leuk. Voor deze bruiloft had ik een andere outfit. Het was een heel leuk weekend + 3 extra states.

School gaat super goed! ik heb het hee erg naar me zin op mijn school, het is super groot maar ik kan mijn weg vinden en vknd het heel leuk. Ik ben nu bezig met swim conditioning en begin in November met zwemmen.

Over November gesproken, IK BEN BIJNA JARIGGGG

Laughing

Super veel zin in volgende week! Eerst halloween en de verjaardag van mijn host mom, dan mijn verjaardag November 1st en dan 2 November mijn host zus haar verjaardag. We gaan waarschijnlijk een groot halloween feest geven!

Hoe zou ik verkleed gaan???

Ik typ snel weer een nieuwe blog!!!

Groetjes uit Amerika

- Isabelle

Reacties

Reacties

Henny

Wat een heerlijk enthousiast verhaal! Gaaf wat je allemaal meemaakt. Geniet maar verder meis en schrijf als je kunt maar snel weer wat je allemaal meemaakt. Dikke knuffel van ons en Zwabber ????????

Bea

En nu is het dan zover.......... van harte gefeliciteerd en maak er maar een "real american birthday" van. Hele fijne dag en veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active