Isabelledekok.reismee.nl

Nog maar 2 Maanden...

Hallo allemaal,

Na een lange tijd eindelijk weer een verhaaltje. Het laatste wat ik jullie heb verteld was dan toch halloweenen mijn verjaardag dus dat was wel een tijdje terug... Kerst. Nou kerst hier in Amerika is natuurlijk heel groot en uitgebrijd dus ik had wel iets om vooruit te kijken. Mijn gast gezin viert elk jaar een heel groot feest in mijn huis en dit jaar dus ook. 50 mensen in ons huisje. Na 2 weken te hebben voorberijd was het eindelijk tijd voor het feest en dus ook de jaarlijkse kerst bingo die mijn gast moeder organiseert. Volgende dag was het eindelijk kerst ochtend konden we de cadeautjes eidenlijk open maken. De hele vloer was overspoelt met cadeatjes, neit echt handig met 4 honden en 1 kat maar het was een hele leuke dag! Na kerst is het dan tijd voor nieuwjaar. Ik was samen met 2 andere exchange studenten het geviert. Natuurlijk eerst met mijn vrienden thuis facetimen en in de toekomst het nieuw jaar vieren en het einde van de top 2000 luisteren. Later was het aan amerika om het nieuw jaar in te vieren dus had ik goedkoop vuurwerk gekocht en nog wat vuurwerk van mijn gast vader gekregen. Eert guitarhero speelen en dan maar wachten tot het eindelijk 12 uur was. 11:55 allemaal naar buiten gerend en gewacht tot het echt officeel 2017 was. Wij allemaal vuurwerk afsteken en we waren de enige in de buurt want amerikanen steken alleen vuurwerk af op 4 of july. Veder waren we nog opgebleven tot 5 uur snachts. Waneer al mijn vrienden thuis natuurlijk al weer wakker werden, dus zelfs toen nog even gefacetimed. Het blijft raar. January begon heel saai, Nieuw semester begonnen en dus ook school weer begonnen. Nu is het al maard en ga ik over 2 weken lekker naar Colorado skieen!! Wat ik heb ik daar ongelovelijk veel zin innnnn. Dan is het al bijna april en dan komt het allemaal wel heel snel in de buurt. Niks echt bijzonders gebeurt in februarie dus dat sla ik maar over. (sorrie voor mijn barre nederlands, ik typ bijna nooit meer nederlands en ik heb ook nog eens dyslexie dus dan krijg je dit)

Groetjes uit Amerika

Reacties

Reacties

Oma Schelbergen

Hoi Isabelle !He hè. Eindelijk weer een verhaaltje op je reis mee .Ik hoor het wel je verveeld je niet ,Inderdaad nog maar. Een paar maandjes ,veel plezier op je ski vakantie .leuk berichtje ,liefs xxxxxoma

Kakkie

Tsss "Januari begon heel saai". De allerleukste liefste grappigste koelste beste kakkie was jarig joh tsssss???????? dat je dat niet eens zegt joh poepaap????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active