Isabelledekok.reismee.nl

Ik zal me even voorstellen!!!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Isabelle de Kok en ik ben 17 jaar oud. Ik woon in Amerongen, Utrecht. Samen met mijn ouders en 2 zussen. Valerie (17 jaar) en Roos (21 jaar). Valerie is mijn Tweeling zusje en Roos mijn oudere zus die momenteel in New York woont voor werk.

Ik ga dit jaar naar the Usa voor een uitwisselingsprogramma. Waar weet ik nog niet, want er is helaas nog geen gast gezin voor mij gevonden.

Ik zit in het 4de jaar van Mavo op het Pantarijn in Rhenen. school is nu voorbij dus ik zit al druk te leren voor mijn exames!!

Ik heb gekozen om naar Amerika te gaan omdat ik altijd reizen al heel leuk heb gevonden en ik beter engels wilde leren. Ook lijkt het me heel erg leuk om een jaar lang bij andere mensen te wonen en te leren wat hun cutuur volsteld.

ik hou jullie op de hoogte als ik meer imfomatie heb over het uitwisselingsjaar.

Groetjes,

Isabelle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active